خدای مهربون نی نی ناز ما رو دوباره بهمون هدیه کرد .... این عزیزخدای مهربون نی نی ناز ما رو دوباره بهمون هدیه کرد .... این عزیز، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نی نی ناز ما

برای دوستای عزیزم

1390/9/20 12:16
نویسنده : مامان
591 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوب و مهربونم سلام

 

اول از همه می خوام از همتون تشکر کنم بخاطر همه روزایی که باهام بودید و تنهام نذاشتید

بخاطر همه دعاهایی که برام کردید

بخاطر همه دلداریاتون

بازم محتاج دعاتونم

 

 

متاسفانه این روزا مزاحمتهای وبلاگی زیاد شده و وبلاگ منم مثل بقیه دچار این مزاحمتها شده ...

بعدشم اینکه دیروز داشتم با یکی از فامیلای شوهرم حرف میزدم ... یه جورایی تو لفافه هی حرف انداخت از خاطره نویسی و وبلاگ نویسی و به وبلاگایی مثل وب من اشاره کرد..

راستش ترسیدم یه روزی وبم رو پیدا کنه

درسته که اینجا چیز بدی ننوشتم ولی خب به هر حال خصوصیه

حتما درک می کنید

این شد که تصمیم گرفتم مطالبم رو از این به بعد رمزدار بنویسم

 

رمز رو براتون تو وبلاگاتون خصوصی می ذارم

 

بازم ممنون از محبتاتون

همتون رو دوست دارم

و التماس دعا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ملینا
20 آذر 90 13:20
مریم جان قابل ندونستی تا رمزتو به منم بگی .
neda
20 آذر 90 15:53
salam azizam kheili barat motasefam ke nini to az dast dadi ishalah in dafe nini salem khoda behed mide ke byado barat bemune yadet nare vase manam ramze webeto bede chon manam az tarafdarai webet hastam mikham khatereha to donbal konam khoshhal misham duset daram bus
نارینه
20 آذر 90 15:57
کار خوبی میکنی عزیزم چه فضولن ملت !!
مامان تربچه
20 آذر 90 19:16
سلام مریم جونم کار خوبی میکنی رمز میذاری البته خدا رو شکر تا الان وبلاگم مزاحم نداشته اما من هم دوست ندارم آشنایان از وبلاگم خبردار بشن
منتظر میوه دلم
20 آذر 90 21:39
سلام مریم جون، خوبی خانمی؟

حیف باشه که محروم شیم از مرور خاطرات و دل نوشته های پر احساست. برات آرزو می کنم که همیشه در کنار همسر مهربونت سلامت باشی و خداوند به زودی به شما و همه آرزومندان فرزندان سالم سالم و صالح و عاقبت به خیر عنایت کنه

ما رو هم از دعای خیرت فراموش نکن و در کنار دعاهات و نیایشات یادی از ما هم بکن

سربلند باشی و عاقبت به خیر



ممنون عزیزم

تو هم حتما از خودت بهم خبر بده ... امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی و زودی نینیت برگرده به دلت
مامان مانی جون
21 آذر 90 13:05
ای بابا
مطالبای قبلی رو هم روز دار کردی
راستی میتونستی تاریخاشون رو ویرایش کنی الان همه یه تاریخ شد
اگه دوست داشتی به ما هم رمز بده


ای وااااااااااااااااااییییییی ...

نمی دونستم (

ممنون که گفتی دوستم
شهرزاد
21 آذر 90 13:47
کار خوبی کردی عزیز دلم.مرسی به خاطر رمز. مث میشه میخونمت.بووووووووووووس
مامان مانی جون
21 آذر 90 18:40
مامان فرهام جون
21 آذر 90 21:47
مریم خانم سلام : من بهناز مامان فرهامم مدتیه دارم وبتونو پیگیری میکنم خیلی علاقمند شدم با خوشیهات خوشحال شدم و با ناراحتیهات ناراحت .از وضعی که برات پیش اومده متاسفم ان شالله که دست تقدیر آینده خوبی برات رقم بزنه و به آرزوت برسی. اگه قابل دونستی رمز وبتو بهم بده و به وب مام سر بزن. fm_fi@yahoo.com ایمیل www.farhamjoon.niniweblog.com
مهرنوش
22 آذر 90 8:46
مریم جان یکبار نظر فرستادم اما خطا گرفت. دوست داشتی ممنون می شم به منم رمز بدی
آبشار
22 آذر 90 18:23
سلام اگه دوست داشتین به منم رمز بدین
بهناز - مامان فرهام
22 آذر 90 22:52
سلام : مریم عزیز از اینکه افتخار همراهیت رو به ما دادی ممنونم من هم از روزی که سرگذشتت رو خوندم هر روز تو فکرتم و برات دعا میکنم ولی امیدت رو از دست نده ، درسته که این بار هم از دیدن چشمهای مهربانش محروم شدی اما مطمئن باش روزی قلب مهربان و چشمهای زیباش رو که به مهربانی دریا و به وسعت دشت شقایق است خواهی دید و در ساحل نگاهش به آرامش می رسی ، من که ایثار و عشق رو در قلب و نگاه تو حس کردم ، اگه باور داشته باشی خداوند رحمان آرزوی قلبیت رو براورده می سازه . به امید آن روزی که تصویر نــی نـــی نازت رو تو وبلاگت ببینیم . انشا الله
رز
27 آذر 90 15:04
وای خیلی حیف شد دلم برا نوشته های قشنگت تنگ میشه ولی هر جور راحتی عزیزم اونجوری عمل کن من همییشه به یادت هستم
پوپک
27 آذر 90 18:24
مریم جونم درسته که نمیتونم دیگه وبلاگت رو بخونم کار خوبی کردی اگه به منم یاد بدی ممنون میشم ولی این رو بدون که گلم همیشه به یادت هستم و برا همه اونایی که منتظرن دعا خواهم کرد خودم رو هم می گم هههه
رعنا(مامان سیما سادات)
22 بهمن 90 19:41
سلام من از خوانندگان همیشگی وبلاگتون بودم با از دست دادن فرشته هاتون خیلی ناراحت شدم حتی اشک هم ریختم .الان که به وبلاگتون سر زدم دیدم واسه همه مطالبتون رمز گذاشتید .اگه ممکنه به ما هم سر بزنید و اگه صلاح دونستید اجازه مشاهده مطالبتون رو به من هم بدید