خدای مهربون نی نی ناز ما رو دوباره بهمون هدیه کرد .... این عزیزخدای مهربون نی نی ناز ما رو دوباره بهمون هدیه کرد .... این عزیز، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

نی نی ناز ما

برای رز عزیزم

1390/10/21 12:18
نویسنده : مامان
627 بازدید
اشتراک گذاری

رز عزیزم

سلامممم

سلام به دلت ...

 

چقدرررررررر دلم شکست وقتی نوشته هات رو خوندم

از ته ته ته دلم می دونم چه حالی داری دوستم

خدا به دلت صبر بده

ان شالله به زودی زود خدا یه فرشته ناز بهت میده و دلت آروم میشه

 

به خدا می دونم چی می کشی این روزا

نمی دونم چرا اینجوری میشه

 

 

دلم سوخت .... خیلی سوخت

ولی گلم ... دوست خوبم که تو روزای سخت کنارم بودی

بدون که رحمت خدا زیاده

و سخت ترین روزها هم می گذره

توکلت به خدای مهربون باشه

ان شالله خدا خودش به دلت صبر عطا کنه

و آشوب دلت رو با بغل کردن فرشته آسمونیت آروم کنه

 

 

آدرسی رکه برام میذاری ظاهرا اشتباهه

چند بار خواستم برات میل بزنم ولی ...

 

 

بازم متاسفم و از خدا برای دلت که می دونم چی می کشه این روزا صبر می خوام

می بوسمت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ثمين
20 دی 90 8:54
سلام.اگه ميشه به من هم رمز بديد.به وب ما هم تشريف بياريد خوشحال ميشيم.
مامان گیسو
24 دی 90 14:39
منم عکس گریههههههههههههه
مرجان
27 دی 90 11:40
سلام .من نی نی فندقم که به وبلاگم سر زده بودی.میشه به منم رمز بدی
مامان یاس
28 دی 90 21:55
سلام به مادر آینده خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما مامان مهربون سر زدم امیدوارم نی نی شما را بزودی ببینم اگه دوست داشتین به خانه تازه تاسیس ما سربزنین من وبابا حسن تازه ازدواج کردیم. یه عالمه حرف های عجیب هم داریم منتظرتون هستم
dp
8 بهمن 90 1:22
سلام . ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا جان مجددا با مطلب جدید به روز شد . با نظرات قشنگتون بنده و ملیسا خانم رو مفتخر کنید . ممنونم.